نظرات ارسالي
+
*شهدا
را فراموش نمي کنيم
آنها آينده ما را فراموش نکردند!
اين حال من و تو مديون آنها است
با صلواتي ياد کنيم...*
(حتي با يک کپي پيست !!)
2-شکوفه ها
103/6/17
||عليرضا خان||
«*ابراهيم همت*! خاک پاي همه شما بسيجي هاست. ابراهيم همت توي پوتين شما بسيجي ها آب مي خوره»
||عليرضا خان||
اَلـلّـهُـمَّ صَـلِّ عَـلـي مُـحَـمَّـدٍ وَ آلِ مُـحَـمَّـدٍ وَ عَـجِّـل فَـرَجَـهُـم
||عليرضا خان||
اللهم صلّ علي محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
كيوان گيتي نژاد و
الهم الصل علي محمد وال محمد
59 فرد دیگر
188 فرد دیگر
+
* موج پيام رساني فداييان ولايت*
آقاي خوبم
جان من و تمام دوستان پيامرسانيم
که شاخه ي *لايک* و *بازنشر*ي
در گلدان کوچک اين فيد مي کارند
به فداي يک لبخند تو
اي پدر مهربان و داناي دنياي آخر الزمان !
كيوان گيتي نژاد و
101/8/6
لبيکيا امام مطلق يا ولي مصلح يا عبدعابد يا سيد و شريف يا اباالمطفي يا صالح الدين و القران يا نائب و حيدرحي الامام عصر مهدي صاحب الزمان عج يا مرجع جامع الشرايط تقليد و عالم اسلام و جهان تشيع و آزاديخواه آين الله العظمي الحاج لسيد علي حسيني خامنه اي س ادركني يا قائم الدين و القرران و عنزتي و الصلواتي اجمعين يا رب العالمين حيدريم
303 فرد دیگر
657 فرد دیگر
8 فرد دیگر
+
رايانه...
اينترنت...
يک ابزار است!
از آب هم که پاک تر نيست!
که هم ميتواند باعث حيات شود؛
و هم مانع آن!
من + ابزار+ هدف ...
از کجا وبلاگ نويسي را شروع کرديم؟
الان کجا هستيم؟
اهداف اوليه ي مان را بررسي کنيم.
حالا هدف هايمان تغييرکرده است؟
دستهايت را بگشا!
چه يافتي؟ چه از دست دادي؟
در اين معامله بردي يا باختي؟
هر لحظه ميتواند شروعي تازه باشد!
شروعي دوباره!
با هدف تر! و منظم تر B-)
همابانو
98/1/20
30 فرد دیگر
86 فرد دیگر
+
سلام
عرض *شاد باش* به خاطر روز عزيزي که در آن قرار داريم
دوستان عزيز بد نيست يه يادي از *بچه هاي قديم پيام رسان* (پارسي يار) بکنيم
من از خانوم ويدا ياد ميکنم ... يه برنامه اي داشت 00:00 عاشقي .... يادش بخير
*شما هم از دوستان قديمي يادي کنيد* و يه خاطره ازشون بگيد
.
.
قبلش دهنتون رو شيرين کنيد
جبهه مقاومت اسلامي
96/4/3
+
*کلّيّات علوم اسلامي (عرفان) 3*
عرفاي قرن چهارم
ابوبکر شبلي
او شاگرد و مريد جنيد بغدادي بود و حلاج را نيز درک کرده بود.
اصالتا خراساني بودو در سن 87 سالگي و در سال هاي 334 تا 344 درگذشت.
ابو علي رودباري
او از نژاد ساساني بود و نسبش به انوشيروان مي رسيد.
مريد جنيد بغدادي بود.
در فقه شاگرد ابوالعبّاس بن شريح و در ادبيّات شاگرد ثعلب بود.
او را جامع طريقت و حقيقت و شريعت خوانده اند....
فدک الزهرا .س.
93/6/23
+
*تفسير سوره ي اسراء 1*
اين سوره مکّي و داراي صد و يازده آيه مي باشد.
محور سوره ي اسراء مساله ي توحيد است و با اين حال موضوع تسبيح در آن بر مساله ي حمد راجح و غالب است و بار ها مورد اشاره قرار گرفته است.
برخي گفته اند تمام سوره جز دو آيه ي {و ان کادوا ليفتنونک...} و {و ان کادوا ليستفزّونک...} مکّي است و اين دو آيه مدني هستند.
* کميل *
92/11/25
+
*نهج البلاغه 1*
تزول الجبال و لاتزل!
اگر کوه ها از جاي کنده شود تو بر جاي خويش ثابت بمان!
عضّ علي ناجذک
دندان هايت را بر هم بفشار
اعر الله جمجمتک
سرت را به خداوند بسپار
تد في الارض قدمک
قدم هايت را بر زمين چون ميخ بکوب
ارم ببصرک اقصي القوم
به آخر سپاه دشمن بنگر
* کميل *
92/11/25
+
*نهاية الحکمة 8*
ملّا صدراي شيرازي که خود در ابتدا اصالة الماهوي و بعد اصالة الوجودي شد نخستين کسي بود که بحث اصالت وجود و ماهيّت را به صورت مستقل مطرح کرد.
منظور از اصالت در اين جا اين است که آن چيزي که در عالم خارج از ذهن سبب تعلّق شيئ به واقعيّت خارجي و محاذات با واقع مي شود وجود آن است يا ماهيّت آن.
در قدم اول بايد توجّه داشت همان طور که هر شيئ در عالم خارج يک واقعيّت دارد...
راه كمال
92/11/21
+
*آشنايي با دانش رجال 1*
رجال دانشي است که در آن درباره ي احوال راويان از نظر متّصف بودن آنان به شرايط پذيرش و يا عدم پذيرش حديث هايشان بحث مي شود.
همچنين مي توان گفت رجال دانشي است که در آن از آن دسته از احوال راويان حديث که دخالتي در جواز يا عدم جواز پذيرش کلامشان دارد بحث مي شود.
نيز مي توان در تعريف آن گفت رجال دانشي است که براي تشخيص ذاتي، وصفي، قدحي و مدحي راويان حديث تدوين شده است....
مدينةالعلم
92/11/15
+
*مکاسب (خيارات) 6*
مرحوم فاضل توني در وافيه ادّعا نموده است که بر خلاف نظر مشهور فقيهان اصل در بيع جواز است.
دليل او بر اين نظر خيار مجلس است که در نوع بيع ها وجود دارد و از ابتداي انعقاد بيع را جايز و متزلزل مي کند.
اگر منظور وي اين باشد که بين موارد ثبوت خيار مجلس و بناء بيع بر لزوم منافات وجود دارد، پاسخ اين است که از آن چه بيان شد روشن است که ثبوت خيار مجلس و امثال آن و به تبع آن ظهور جواز...
*ميثم*
92/10/30
+
*نهاية الحکمة 7*
بين وجود و ماهيّت اصالت متعلّق به وجود است.
يعني آن حقيقت عيني و خارجي که ما ضرورتا اثبات مي کنيم وجود است نه ماهيّت.
توضيح اين که ما بعد از ريشه کن کردن و سفسطه و اثبات آن اصيلي که واقعيّت اشياء است، وقتي دوباره به سراغ اشياء مي رويم در همان نگاه اوّل آن ها را مختلف و با يکديگر متمايز مي بينيم. به طوري که برخي از برخي ديگر سلب شده اند...
*دختر پاييزي*
92/10/30
+
*مکاسب (خيارات) 5*
شيخ انصاري در ادامه ميگويد: آن چه از سخنان برخي فقيهان دريافت ميشود اين است که کلمه ي "اصل" در گزاره ي "اصل در بيع لزوم است" ممکن است يکي از اين معاني چهارگانه را داشته باشد؛
اوّل: محقّق ثاني در جامع المقاصد اصل را به معناي راجح محتمل دانسته است و براي صحيح بودن اين احتمال به غلبه استناد کرده است به اين بيان که لزوم در بيع غلبه دارد و ظنّ شيئ مشکوک را به اعمّ اغلب ملحق ميکند...
*ميثم*
92/10/30
+
*نهاية الحکمة 6*
برخي فيلسوفان (ابوالحسن اشعري و ابوالحسن بصري) در اين مورد سخن نادرستي را به اين بيان مطرح کرده اند که " وجود مشترک لفظي است و در هر ماهيّتي که بر آن حمل مي شود به معناي همان ماهيّت مي باشد".
ملازمه ي اين سخن با از بين رفتن فايده در قضيه هاي هليّه ي بسيطه به صورت مطلق آن را رد مي مي کند.
مانند اين که بگوييم "واجب موجود است"، "ممکن موجود است"، "جوهر موجود است" و "عرض موجود است"...
همابانو
92/10/27
+
*بسم الله*
سلام
دوستان عزيز يه طرحي داريم که با همراهي و همکاري هم ميتونيم يه ختم قرآن کامل هديه به آقامون کنيم
چقدر از اينترنت استفاده مفيد ميشه يا اصن چقدر به ياد اماممون (عج) هستيم !؟
بيايد با همکاري هم 10 آيه 10 آيه از قرآنو بخونيم و ثوابش رو بديم براي تعجيل در فرج
کم کم اگر خواستين تعداد آيات رو بالا ببريم
هر کسي که علاقمنده تا شرکت کنه *بسم الله*
20 آيه اول هم سهم گل نرگس
* گل نرگس *
92/10/23
*کدام بزرگوار ده آيه بعد را ميخواند؟؟؟ اعلام بفرماييد تا دوستان مطلع باشند*@};- *با بازنشر هاتون بقيه رو هم از اين طرح مطلع کنيد * / خوبه که تو اين خوندنا گاهي به معاني آيات هم توجه بشه / پيشاپيش ممنون از همکاريتون / اجرتون با صاحب الزمان (عج) /// عکس :توليدي
26 فرد دیگر
67 فرد دیگر